piątek, 18 lipca 2014

18 lat? Tylko kogo?

Tak! Wracam, po długiej-krótkiej przerwie.
Dziś, tak dziś 19 lipca.
Ahh no wiecie, ten szpan na wsi, że ma się już 18 lat, ale teraz każdy zadaje sobie pytanie :

"Jak to? Ona ma 18 lat?"

Oczywiście, że nie! Mój brat BĘDZIE miał 18 lat :) .
Więc już dziś, ja i Kryniu życzymy mu wszystkiego najlepszego :) !!! .


____________________________________________________________________

Teraz coś o Kryniu.
Od paru dni Kryniu nie domaga się zdrowia. No wiecie, we wrześniu 9 lat.
Zaczyna się, a że Kryń już, a nawet AŻ tyle przeżył, to i ja jego właścicielka mu bardzo gratuluję.
Myślę jeszcze, nad filmikiem urodzinowym. Ale to już później. Akurat wtedy, kiedy idziemy do szkoły, Kryń obchodzi pseudo* urodzinki.

Nie mam fotek, nie mam dużo fotek, bo pamięć na komputerze nie domaga, a całą kartę pamięci zajmują filmiki.

Dzisiaj, no nie wiem, czy będzie spacerek... bo osiemnastka za parę godzin. Ale jak to za parę godzin?

Przecież jest 02:22 :D

Eghem, no tak! To chyba koniec posta.
Ale jeszcze zastanawiam się, nad VLOG ' owaniem.
Ale to już idzie na "boczny tor" .


"Pies- jedyne stworzenie, kochające bardziej, niż samego siebie"

Takie skoki? Uszanowanko! ;)
*Pseudo urodzinki, ponieważ nie znam dokładnej daty urodzenia Krynia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz